UPPDATERING?

Hej
Det har varit lite dåligt med uppdatering på denna bloggen. Men jag har haft lite "sticktorka" så det har inte blivit så mycket handarbete gjort. Men det kommer mer framöver.

Ska in på operation denna veckan så nu blir det ingen uppdatering pga. det heller.
Kika gärna in på min andra "pratblogg" .
Ha det gott så länge.

Kram Eva-Lotta

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Liesbeth

Hej Eva- Lotta!

Jättefin blogg du har! Tack för beskrivningen av raggsockor. Jag köpte garn igår utan beskrivning. Var på en mässe i Arvika.
Jag spinner ull och tovar. Är du intresserad i min självspunnit ull?
Skickar gärna bilder!

Hälsningar, Liesbeth

2008-05-12 @ 12:56:44
Postat av: emmely

Nu har jag hittat hit också! Inte bara din "pratblogg". Man blir verkligen sugen på att sticka. Dock kan jag inte så mycket av stickning än. Jag lärde mig i kväll hur man stickar avigt. Varanann rät varannan avig. Men jag lär mig snabbt och jag tycker det är väldigt intressant och kul. Jag kommer kolla in här fler gånger!

2008-09-27 @ 21:38:09
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0