VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!

Hej.
Hoppas alla har det bra idag, första dagen på nya året 2008. Jag börjar mitt år med att göra en blogg om mitt stora intresse...Stickning. Jag kommer att lägga ut stickbeskrivningar, länkar till olika sidor, bilder på färdiga arbeten och även lite om annat handarbete. Det händer faktiskt att jag virkar också, fast just för tillfället har jag helt fastnat i "stickfällan". Jag stickar helst och gärna, raggsockor, halsdukar, mössor, vantar, sjalar, bebiskläder men även, fast det var ett tag sedan, tröjor och andra stora saker.

Jag är inte värdsbäst på att sticka men är ganska enveten och brukar inte ge upp i första taget om jag kör fast på en beskrivning, och är det så inte jag kan så finns det säkert nån annan som kan förklara. Så har du några tips, frågor, länkar eller nåt annat så skriv gärna.

Den snygga designen till sidan har min dotter Hannah gjort. Hon bloggar också här på blogg.se och är duktig på dessa krångliga html-koder som finns här och på att psp:a, (göra egna bilder). Sen scrapbookar hon också och ska börja sy så det kanske dyker upp lite alla möjliga hobbies och handarbeten här så småningom.

Så med lite tålamod och fart på "handjobbet" så kommer här lite resultat så småningom.

Ha en god fortsättning så länge.

Eva-Lotta

image2

Lämna gärna en kommentar
Postat av: Hannah

Nämen, har du gjort om? Hihi.... Du får kika och se vad du tycker...

2008-01-01 @ 15:10:57
URL: http://www.hannah83.blogg.se
Postat av: Hannah

Dålig uppdatering här tycker jag hihi....

2008-01-02 @ 17:08:27
URL: http://www.hannah83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0